Selak selak

Wednesday, June 11, 2008

huhuhu...... habis satu


salamz......

fuh lega rasenye abis gak KISSM nie..... mle2 masuk dewan peperiksaan tadi cuak gak..... tapi lepas bace soalan objektif tu..... alhamdlillah aku bleh jawab...... banyak jugak..... 40 soalan dalam 40 minit...... satu soalan satu minit tu....... berjaya gak aku jawab..... bukan ape aku banyak pakai logik mase keje dengan PPJ dulu.....

masuk bahagian 2 esei ler pulak..... aku tenong jap soalan tu..... bukan ape tergamam jap..... mana taknye tetiba blank pulak kepala nie..... kalau objektif tu xpulang sedap gak cari isi..... ade ler dalam 10 minit aku dok bace soalan jer...... pastu ntah tetibe idea datang...... alhamdlillah..... aku ape lagi mule masukkan rempah2 yang sesuai..... ade sikit yang aku buat rempah sendiri.... tapi ade cikit2 berkait ler..... aku mule menggoreng..... aku rase xhanget (agaknye ler)...... nampak macam boleh makan.... aku pun pulun jer ler...... hehehehehe

awal jugak aku siap..... bukan ape xde bahan lagi nak masuk..... cari2 xjumpe.... layan jer ler..... aku lelaki yang paling awal anto...... hehehe..... setengah jam lebih awal daripada sepatutnya..... aku tunggu ler kengkawan lain..... hampagas diorg xkeluar lagi..... pempuan jer yang banyak kelua..... ceh.....

boring aku jalan keluar gi makan sambil tunggu diorg...... lambat betul....... aku makan ler dgn bebudak pempuan.... pulak tu tadi ade set2 nurse.... peh cuci mata terus aku..... clear ckit lepas exam nie.....

habis satu ade satu lagi sebelum aku leh bebas sepenuhnye..... BTN menyusul plak petang esok.... huhuhuhuhuhu.....

nanti cerite lagi..... jumpe lagi semue....

salam......

1 comment:

Anonymous said...

power tu siap awl..kes kes kes