Selak selak

Wednesday, June 11, 2008

Final Exam KISSM


Salam....

Akhirnya hari yang di tunggu dah tibe...... hari nie ler aku kene duduk kat meja untuk menggorenng ape yang aku dah dengar sepanjang aku berkursus 2 minggu lebih nie.... ade yang seronok ade yang boring..... tapi tahan saje untuk capai hari nie.....

study ape..... ntah ler lagi tadi aku dok dgar lagu pastu cbe nak access blog nie.... mak ai payah nak mampus.... tu yang lame xpdate..... aku pun xtau ler yang kenape diorg buat restricted nie.... takpe tu nanti cite.....

banyak nak kene study..... aku hanya mampu scroll jer...... insyaallah kalau otak aku dapat tangkap apa yang aku dah scroll tu bleh jawab ler kul 9.00 nanti..... takt ker???? mesti ler walaupun lecture kate xsusah...... yele diorang dah lepas bleh ler cite kan.....

doakan ler untuk aku semoga aku dapat jawab sema soalan dengan jaya.....


jumpe lagi kite......

No comments: